Verzendinformatie

Q1Sanitair.nl biedt u de volgende verzendopties:

Verzendopties voor een pakket
  • zelf een afleverdag bepalen voor bezorging bij u thuis (ook zaterdag mogelijk)
  • of afhalen van het pakket bij een TNT servicepunt (alleen in Nederland)
  • of afhalen van het pakket in ons distributiecentrum in Nieuwkuijk of in een van onze zes filialen

Verzendopties voor een grotere zending

Indien de door u bestelde artikelen niet met een pakketdienst kunnen worden verzonden omdat deze te groot en/of breekbaar zijn, dan bieden we de volgende verzendoptie:

  • zelf een afleverdag bepalen 
  • een dag voor aflevering van de artikelen ontvangt u een sms en email met het geplande tijdstip van aflevering
  • u kunt aanvullende instructies meegeven voor de aflevering (bijv. "half uur van tevoren bellen","achter in de tuin plaatsen"  etc.

Op deze manier hoeft u niet de hele dag thuis te blijven en is bezorging altijd in te passen.

Moet ik verzendkosten betalen?

Voor de bezorging van uw bestelling betaald u bij ons geen verzendkosten bij aflevering in Nederland en Belgie.

Voor zendingen naar de Waddeneilanden en buiten Nederland en Belgie dient u rekening te houden met bezorgkosten. Neemt u voor informatie omtrent de tarieven contact op met de klantenservice van Q1Sanitair.nl.

Kan ik zelf de wijze van verzenden bepalen?

Jazeker, Q1Sanitair.nl biedt u de mogelijkheid om de verzending volgens u voorkeur vast te stellen. Hiervoor maakt u een keuze bij het plaatsen van de bestelling.


Verzendinformatie.

Hoe weet ik of mijn artikelen zijn verstuurd? 
In de orderbevestiging die u ontvangt na het plaatsen van de bestelling staat de datum vermeld waarop de artikelen bij u afgeleverd worden. Een dag voor deze aflevering ontvangt u van ons een email met daarin de bevestiging dat de artikelen naar u zijn verstuurd. Voor grotere zendingen ontvangt u ook een sms met een gepland aflevertijdstip. 
Mochten we door onvoorziene omstandigheden niet in staat zijn de afgesproken afleverdatum te halen dan nemen we altijd per mail of telefoon contact met u op. 

Wat als de zending wordt aangeboden en ik ben niet thuis.

Als het gaat om pakketten dan vindt u een notitie in u brievenbus. Het is dan mogelijk een nieuwe bezorgafspraak te maken. Doet u dit niet dan wordt het pakket opnieuw aangeboden. Als het dan wederom niet mogelijk is het pakket te bezorgen, zal het worden geretourneerd aan ons. U dient dan contact met de klantenservice op te nemen voor een nieuwe bezorgafspraak. De kosten hiervoor (€15,00) zullen wij in rekening brengen. 

Betreft het een palletzending dan hebben wij altijd een bezorgafspraak met u gemaakt .  Mocht de transporteur u niet thuis aantreffen,dan dient er een nieuwe afspraak te worden gemaakt.  Deze tweede bezorgkosten zullen aan u worden doorberekend. 

Hoe snel wordt er geleverd?

Dit is afhankelijk van de beschikbaarheid van de door u gekozen producten. Levertijdindicatie vindt u bij de artikelen. In de orderbevestiging die wij u mailen geven wij ook informatie m.b.t. de levertijd. 

Word ik geïnformeerd wanneer levertijden veranderen.

Wanneer levertijden zodanig veranderen dat de eerder afgegeven informatie niet meer actueel is zullen wij dit per mail aan u melden.

Ik bestel artikelen met verschillende levertijden, wat nu?

Dit kunt u zelf bepalen. U kunt kiezen voor het compleet laten verzenden van de bestelling. Wij informeren u wanneer de zending compleet is en u kunt op onze site de aflevering plannen. Het is ook mogelijk de artikelen die op voorraad zijn alvast  te laten bezorgen. Als de rest van de bestelling compleet is informeren wij u middels een email. 

Wie levert mijn bestelling?

Q1Sanitair.nl werkt samen met verschillende distributeurs. Afhankelijk van de door u gekozen artikelen en wensen bepalen wij de meest geschikte distributeur. Vooraf kunnen wij u dus niet informeren over de distributeur die de goederen zal komen afleveren.

Showrooms
0162-513330
€ 0,00



Statische benaming