0162-513330
€ 0,00

Garantie.

Q1Sanitair.nl staat er voor in dat de geleverde producten voldoen aan de in het aanbod vermelde specificaties. Daarmee staan wij in voor de fabrieksgarantie van het aan u geleverde product. De garantietermijn komt minimaal overeen met de fabrieksgarantietermijn. Dit onverminderd uiteraard de wettelijke rechten.
Garantietermijnen kunnen per fabrikant verschillen maar bedragen minimaal 2 jaar. Voor de merken Bellanti, TrisLine, Allesso, Reitano, Gaboli, La Torre, Keralux en Wolfsburg bedraagt de garantietermijn 5 jaar.

 

Garantie bewijs.

Om in aanmerking te komen voor een garantie afhandeling dient u aan te kunnen tonen dat het product bij Q1Sanitair.nl is aangeschaft.

 

Er is een defect binnen de garantievoorwaarden van het product.

Meldt u dit op www.q1sanitair.nl/service. De melding wordt  in behandeling genomen en u ontvangt een registratienummer. Afhankelijk van het product zult u geïnformeerd  worden over de te volgen procedure. U kunt het product vervolgens op een door u gewenste wijze retourneren of brengen.

 

Reparatie.

Eventuele reparaties van producten worden altijd uitgevoerd door de fabrikanten zelf. Dit geeft u de garantie dat het vakkundig en met behoud van garantie gebeurd. Houdt u er wel rekening mee dat hierdoor de tijd dat u het product moet missen iets langer kan zijn.

Zichttermijn bij een aankoop op afstand

Bij een aankoop via de website (koop op afstand) heeft u ten allen tijde het recht om een product binnen 14 dagen na levering retour te sturen (ingaande de dag ná ontvangst). Dit betekent dat indien u spijt heeft van een aankoop of het product voldoet niet aan uw verwachtingen, u het zonder reden retour mag sturen. Het artikel dient in dat geval ongebruikt en onbeschadigd te zijn en indien redelijkerwijs mogelijk in de zo oorspronkelijk mogelijke originele verpakking. Wel vragen wij u dit vooraf bij onze klantenservice te melden. Wij verstrekken dan een registratienummer waarmee de retour verder afgehandeld kan worden. Wij zullen dan binnen 30 dagen het volledige aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending aan u terug betalen. 

Bovenstaande geldt niet voor producten die volgens uw specifieke specificatie zijn vervaardigd of tegels. Deze kunnen wij helaas niet retour nemen.

 

Hoelang duurt de afhandeling?

Het is de doelstelling van het Q1Sanitair-serviceteam om alle meldingen binnen 4 dagen af te handelen.

 

Installateur

Indien een product als gevolg van transportschade of een fabricagefout opnieuw geleverd dient te worden zal Q1Sanitair.nl er alles aan doen om een zo spoedig mogelijke levering te bewerkstelligen. Q1Sanitair.nl kan geen verantwoordelijkheid of kosten dragen die gemaakt worden door het inhuren van loodgieters, installateurs e.d. die om welke reden dan ook niet verder kunnen met nog of reeds aangevangen werkzaamheden bij een klant. Dit betekent dat Q1Sanitair.nl nooit de kosten zal vergoeden die ontstaan indien een door Q1Sanitair.nl geleverd product gebreken blijkt te hebben.




U kunt onze showrooms bezoeken met of zonder afspraak.

Bij een afspraak reserveren wij een medewerker op de door u gewenste datum en tijdstip.
Showroombezoek afspraak maken ? . Klik hier voor info

Een vraag ? Neem 7 dagen per week contact op met een showroom in uw omgeving.   Klik hier voor telefoonnummers





Showrooms



Statische benaming