0162-513330
€ 0,00

Klachten.

Wij zijn een service-gerichte organisatie en het is voor ons erg belangrijk dat u tevreden over ons bent. Mocht u echter toch een klacht hebben dan zullen wij er alles aan doen die naar tevredenheid af te handelen. Een reactie op u melding kunt u binnen 24 uur tegemoet  zien. Uiterlijk binnen 5 werkdagen krijgt u van ons een inhoudelijke reactie op u melding. Een klacht zien wij als een uitdaging onze performance en communicatie nog verder te verbeteren.

 

Bent u niet tevreden over de manier waarop een bestelling is afgeleverd of de wijze waarop wij met u hebben gecommuniceerd, stuurt u dan en email naar klantenservice@q1sanitair.nl of schriftelijk naar adres:

Q1 Sanitair  BV

t.a.v. Hoofd Klantenservice

Middelweg 20

5253CA Nieuw Kuijk

Wij zullen u per mail informeren over de afhandeling van u klacht.

zwart sanitairBEKIJK HET COMPLETE ASSORTIMENT IN MAT ZWART

Actuele informatie tijdens lockdown:

Magazijn Q1 blijft open en levert alles zonder vertraging uit
Getoonde levertijden en voorraadindicatie zijn actueel

Showrooms alleen op afspraak open voor zakelijke klanten.
Alle showrooms beschikbaar voor advies. Een vraag ? Neem 7 dagen per week contact op met een showroom in uw omgeving.
Hulp of advies nodig ?   Klik hier voor telefoonnummers
Showrooms



Statische benaming