0162-513330
€ 0,00

Klachten.

Wij zijn een service-gerichte organisatie en het is voor ons erg belangrijk dat u tevreden over ons bent. Mocht u echter toch een klacht hebben dan zullen wij er alles aan doen die naar tevredenheid af te handelen. Een reactie op u melding kunt u binnen 24 uur tegemoet  zien. Uiterlijk binnen 5 werkdagen krijgt u van ons een inhoudelijke reactie op u melding. Een klacht zien wij als een uitdaging onze performance en communicatie nog verder te verbeteren.

 

Bent u niet tevreden over de manier waarop een bestelling is afgeleverd of de wijze waarop wij met u hebben gecommuniceerd, stuurt u dan en email naar klantenservice@q1sanitair.nl of schriftelijk naar adres:

Q1 Sanitair  BV

t.a.v. Hoofd Klantenservice

Frees 1
3274 KL  Heinenoord

Wij zullen u per mail informeren over de afhandeling van u klacht.



U kunt onze showrooms bezoeken met of zonder afspraak.

Bij een afspraak reserveren wij een medewerker op de door u gewenste datum en tijdstip.
Showroombezoek afspraak maken ? . Klik hier voor info

Een vraag ? Neem 7 dagen per week contact op met een showroom in uw omgeving.   Klik hier voor telefoonnummers





Showrooms



Statische benaming